vineri, 18 iulie 2008

N' am chef azi...

Mă încearcă aşa o lehamite care nu ştiu de unde îmi vine , e probabil de la vremea de afara nu e nici cald nici frig, parcă ar vrea să plouă parcă ar vrea să iasă soarele... sau, s-ar putea să fie de la cele 4 ore şi ceva de somn pe care le-am prins. Am reuşit să fac un strălucit schimb de tură cu un coleg şi iată-mă revenind cu drag în aceleşi loc pe care l-am părăsit în urmă cu prea puţin timp ca să mai fie adus în discuţie... ce-i drept unii au dreptate, ar fi mai bine să mă mut aici, aş economisi timp şi benzină şi poate aş mai găsi câte ceva de făcut ... În altă ordine de idei, mereu mă întreb la ce foloseşte expresia asta... înşiruirea aceasta de cuvinte ar trebui să reprezinte primul meu articol pe blog, numai că n'are gustul acela ... uşor crud să îi spunem, pe care îl au începuturile de orice fel... probabil pentru că mă încearcă aşa o lehamite , e Sâmbătă dimineaţă , prea dimineaţă... afară e cam frig, prea frig iar Nelu nu face nimic în sensul ăsta, vă povestesc eu data viitoare cine e Nelu, şi cam atât , de aia n'am chef azi

Niciun comentariu: