luni, 28 iulie 2008

dacă pleci, stinge lumina...

Cărtărescu a primit un sac de aprecieri pentru "De ce iubim femeile" Sincer am frunzărit cartea şi atât, nu ştiu dacă îmi place Cărtărescu şi oricum nu cred că părerea mea contează, cartea a plăcut multora, eu am rămas în minte doar cu o chestiune bizară pentru mine, normală pentru lumea în care trăim: Vosganian a scos din vânzarea unui volum de poezii de care nu a auzit nimeni cam de 10 ori mai mult decât a scos Cărtărescu din vânzarea volumului mai sus amintit, în fine Cărtărescu spunea că nu a scris-o pentru bani şi îl cred, repet: în caz că părerea mea contează. Oricum m-a inspirat titlul şi dacă aş avea ceva mai multă înspiraţie aş încerca să scriu "De ce nu iubim femeile" Voi fi considerat un epigon dar sincer nici că-mi pasă ...Cineva spunea nu demult "Dragostea nu înseamnă a te uita lung unul la celălalt, ci a te uita împreună în aceeaşi direcţie." Chiar credeţi? Vă rog nu ma faceţi să râd.... Mai bine spunea "Dragostea este ceea ce reuşeşti să obţii prin indiferenţă şi te prefaci că e important pentru tine..." dar accidentul de avion care i-a pus capăt vieţii nu i-a mai dat timp să se mai gândească, eu însă mai am timp să revin asupra acestui aspect , mai ales că în ziua de azi avionul a devenit cel mai sigur mijloc de transport ...