joi, 22 noiembrie 2012

O tara de plictisiti

Trăim într-o ţară în care e la modă să fii plictisit. Stop! Nu îmi săriţi în cap! Statisticile îmi dau dreptate. Nu îmi spuneţi că în fiecare zi aveţi parte de o nouă provocare şi că în fiecare zi pisica vecinului vostru naşte un pisoi cu trei ochi. Nu pentru că nu v-aş crede ci pentru că dacă s-ar întîmpla asta  aţi fi fără îndoială plictisiţi. Credeţi-mă, toţi suntem plictisiţi. Plictisiţi de guvernul care nu ne mai scoate ţara din criză,  de criza care nu se mai termină, de sfârşitul verii care ne-a adus ploi lungi, de gigacaloria care se scumpeşte în fiecare an. Vă sună cunoscut? Şi nici măcar nu v-am prezentat rezultatele cercetărilor sociologice. Ei bine, cu toate acestea greşim şi asta pentru că în realitate nu avem niciun motiv să ne plictisim. Viaţa noastră este de fapt foarte variată, în trafic e plin de mitocani, internetul e plin de eleve sexy şi televiziunile de stenograme de la DNA  plus nenumărate  alte fenomene ce ţin mintea ocupată şi ne fac viatza amuzantă. A, şi vă rog, îndepartaţi-vă rictusul amar de pe faţă.